Polityka prywatności

Polityka prywatności

Dbamy o poszanowanie prywatności osób korzystających z naszego serwisu i naszych usług, dlatego dane, które zbieramy są wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych, kontaktowych oraz realizacji zamówionych.

Jakie dane zbieramy?

Imię, nazwisko, stanowisko, email, telefon, faks, adres służbowy, nazwa firmy.

Twoje dane zbieramy na podstawie Twojej zgody, a jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z naszych usług na podstawie umowy (konsumenckiej, na usługi, o współpracy).

Dane zbierane automatycznie

Nasz serwis automatycznie zbiera dane o przeglądanych przez użytkownika stronach, czasu spędzonym na stronie, skąd trafił do naszego serwisu. Są to anonimowe informacje, które umożliwiają nam dostosowanie treści serwisu do potrzeb Użytkowników. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy użytkownikiem, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie.

Dane zbierane w formularzu kontaktowym

W celu sprawnej obsługi i możliwości odpowiedzenia na pytania składane poprzez formularz kontaktowy zbieramy informacje o imieniu, nazwisku, nazwie firmy, adresie e-mail, telefonie komórkowym oraz celu, którego ma dotyczyć kontakt.

W jaki sposób wykorzystujemy dane?

Jeżeli wyrazisz na to zgodę lub będzie to niezbędne do realizacji procesu biznesowego, udostępnimy pozyskane poprzez nasz serwis dane podmiotom trzecim takim jak:
producenci kamer: – FLIR Systems GmbH, FLIR Systems Inc, FLIR Systems AB, FLIR Estonia, Integratorowi: Grupa Evdic z Krakowa.
Firmie szkoleniowej: Termo-Pomiar Włodzimierz Adamczewski, Warszawa
Firmie kurierskiej: TnT
Oraz: Krajowemu Rejestrowi Długów BIG (Wrocław), Kaczmarski Inkaso (Wrocław), kancelaria ViaLex (Wrocław) – wszystkie trzy firmy to sprawy dłużników
DiMedia: do przygotowania dyplomów,
Zewnętrzne biuro księgowe Marystel (Warszawa) – w postaci papierowej, czasami email

W przypadku kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dane mogą zostać udostępnione pracownikom UODO zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Dane przetwarzamy do czasu zakończenia korespondencji lub relacji biznesowej, a następnie przez okres przewidziany przepisami prawa, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń.

W jaki sposób kontaktujemy się z użytkownikiem?

Jeżeli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych może otrzymać od nas wiadomości e-mail. Dodatkowo kontakt następuje w trakcie seminariów oraz targów gdzie wymieniamy się danymi osobowymi a następnie kontaktujemy się telefoniczni i/lub e-mailowo

W jaki sposób użytkownik może poinformować o zmianie danych?

Użytkownik może wysłać wiadomość e-mail, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie.

Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek („cookies”)

Ciasteczka są to pliki umożliwiające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już wcześniej zachowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika. Ciasteczka najczęściej zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Wykorzystanie ciasteczek:

Nasza strona internetowa używa ciasteczek, które wykorzystywane są między innymi do zapamiętywania preferencji użytkownika, w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania naszego serwisu. Ciasteczka nie przechowują danych osobowych.

Wyłączenie ciasteczek:

Przeglądarka internetowa domyślnie zezwala na przechowywanie ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w ustawieniach przeglądarki internetowej. Zmiana może dotyczyć: automatycznej blokady obsługi ciasteczek, wymuszenia każdorazowo zgody na przechowanie informacji. Włączenie blokady obsługi plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z serwisu.

Twoje prawa

Masz prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych poprzez wyłącznie plików cookies na stronie. W przypadku wyrażenia zgody, możesz ją w każdej chwili wycofać bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. W każdej chwili możesz aktualizować swoje dane, kontaktując się z nami. W przypadkach przewidzianych przepisami prawa będziesz mógł skorzystać z prawa do ograniczenia przetwarzania, przeniesienia lub usunięcia danych.

Zmiany polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Kontakt

Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski

ul. Rakowiecka 39A/3; 02-521 Warszawa; tel.: +48(22) 849 71 90; fax. +48(22) 849 70 01
e-mail: rutkowski@kameryir.com.pl, www.kameryir.com.pl

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie internetowej.